Virtuo Desk

Virtuo Desk

Usluga koja Vam pruža komfor prave kancelarije, samo onda kada je to Vama potrebno!

Virtuo Desk pruža Vam mogućnost da iznajmite radni prostor u našoj kancelariji. Rezervacijom radnog stola kod nas dobijate lični termin u kojem možete da koristite sve pogodnosti poslovne kancelarije. Za našim radnim stolom na raspolaganju će Vam stajati MF uređaj (kopir, skener, fax) i neograničen internet pristup. Na zahtjev, biće Vam omogućeno i korištenje telefonske linije*.

Virtuo Desk obuhvata:

  • Zakup radnog stola
  • Korištenje MF uređaja (fax, kopir, skener)
  • Internet pristup
  • Korištenje telefonske linije*
*Usluga se posebno naplaćuje prema utvrđenom cjenovniku.

Pregled usluga paketa:

Virtuo Desk Cijena
Paket 1 dan Do 10 štampanih strana, 2 fax-a*, 10 skeniranih strana 10 KM
Paket 10 dana Do 100 štampanih strana, 10 fax-ova*, 100 skeniranih strana 59 KM
Cijene usluga nakon isteka paketa Štampanje po strani 0,3 KM
Slanje fax-a po strani 0,5 KM
Skeniranje po strani 0,2 KM

Ukoliko dodatna pitanja o ponudi Virtuo usluga, slobodno nam se obratite putem opcije “Pošalji upit” ili putem mail adrese info@virtuo.ba. Mi ćemo uraditi sve što je u našoj moći da Vama olakšamo poslovanje i pobrinemo se za sve Vaše potrebe i želje.

Da li ste zainteresovani za virtuelnu kancelariju?

Pošalji Upit