Usluge

Namjenska rješenja za Vaše poslovanje

Virtuo Basic

Virtuo Basic je paket usluga koji Vam omogućava da registrujete svoj posao na našoj adresi i da počnete raditi brzo i efikasno!

Virtuo Complete

Ukoliko želite da se u potpunosti posvetite svom poslu, kako biste poslovnu aktivnost obavljali potpuno efikasno, potreban Vam je Virtuo Complete! Ovaj paket omogućava Vam registraciju biznisa na našoj adresi, prijem pošte i telefonskih poziva u Vaše ime, kao i prostor za organizovanje poslovnih sastanaka.

Virtuo Desk

Usluga koja Vam pruža komfor prave kancelarije, samo onda kada je to Vama potrebno! Virtuo Desk Vam pruža mogućnost da iznajmite radni prostor u profesionalnoj kancelariji uz izuzetno fleksibilno kontrolisanje troškova.

Virtuo Plus

Ako su Vam potrebne druge usluge da upotpunite svoje poslovanje, Virtuo Plus Vam nudi saradnju s postojećim partnerima kao i profesionalcima iz različitih oblasti. Oni će usluge skrojiti prema Vašim potrebama i omogućiti Vam da poslujete bez briga.

Virtuo Basic

Virtuo Complete

Virtuo Desk

Adresa firme

Registrujte svoj posao na našoj adresi

Poštansko sanduče

Prijem Vaše poslovne korenspodencije na našoj adresi

Prosljeđivanje pošte

Skeniranje i slanje na uvid Vaše primljene pošte

Slanje pošte

Na Vašu adresu šaljemo primljenu poštu

E-mail adresa

Na domenu virtuo.ba dobijate Vaš mail

Korisnički profil

Na profilu pratite sve Vaše poslovne događaje

Prijem faxova

Primićemo i Vaše faxove, te Vam ih proslijediti

Prijem telefonskih poziva

Primićemo Vaše telefonske pozive i prenijećemo poruku

Sala za sastanke

Organizujte poslovni sastanak kod nas

Radni sto po potrebi korisnika

Rezervišite mjesto za rad kada Vam treba

Korištenje MF uređaja

Štampanje, skeniranje, faksiranje kada Vam treba

Telefonska linija

Za svoj posao koristite našu telefonsku liniju

Cijena paketa:

149 KM/mj 299 KM/mj od 10 KM